Ticket bölümünü açtığınızda şu yolu izleyin;
Language: aEnglish
Ticket Type: In-Game Issues
In-Game Issue Type: Character Issues
Character Name, Class & Level: (Karakter ismi, Sınıfı ve leveli)
Server Name: Ares
Subject: Bug problem
Description:
Hail Knight Online Customer Support,
There is a problem with my character. Yesterday there was too much lag and disconnecting problem in game. I put my items to my inn hostess and today i log in to my character. I have checked my items but my items got bug.
My items which are bugged;
...
...
...
...
I can't use my items please check my character and fix this.
Regards.
Noktalı olan yerlere sırasıyla buga giren tüm itemlerinizi yazın. İlk önce 1-2 gün içinde her zamanki rutin ilk cevap geliyor, malesef yardımcı olamadığı için bir üst departmana aktardığıyla ilgili. 1-2 gün sonra da asıl cevap geliyor ve itemleriniz düzeliyor.
Language: aEnglish
Ticket Type: In-Game Issues
In-Game Issue Type: Character Issues
Character Name, Class & Level: (Karakter ismi, Sınıfı ve leveli)
Server Name: Ares
Subject: Bug problem
Description:
Hail Knight Online Customer Support,
There is a problem with my character. Yesterday there was too much lag and disconnecting problem in game. I put my items to my inn hostess and today i log in to my character. I have checked my items but my items got bug.
My items which are bugged;
...
...
...
...
I can't use my items please check my character and fix this.
Regards.
Noktalı olan yerlere sırasıyla buga giren tüm itemlerinizi yazın. İlk önce 1-2 gün içinde her zamanki rutin ilk cevap geliyor, malesef yardımcı olamadığı için bir üst departmana aktardığıyla ilgili. 1-2 gün sonra da asıl cevap geliyor ve itemleriniz düzeliyor.