orjinal web sitesine girip, sol üstten Knıght Online oyun id ve şifremizle giriş yapıyoruz.
Karşımıza gelen ekrandan yine sol üstteki ''Müşteri destek bileti atınız'' linkine tıklıyoruz
Bir sonraki ekranda ortada bulunan ''Bileti gönder'' linkine tıklıyoruz
Yeni bir sayfada hesabımızın iletişim bölümü açılacak. ''Submit a Ticket'' tuşuna tıklıyoruz
Açılacak sayfada atacağımız ticket'in konusunu belirlememiz istenecek. Buradaki seçenekler çok fazla. Konuya en uygun olanları seçmemiz önemli.
İlk olarak ''Language'' bölümünden yollayacağımız mesajın dilini belirtmeliyiz. Eğer gold yada platinium premium sahibiysek Türkçe olarak belirlenebilir. Aksi taktirde Burayı ''english'' olarak belirleyeceğiz.
Bundan sonra bir alt satırdaki Bilet Cesidi seçeneğinde Islemin Turu: satırında seçtiğimiz her farklı bilet çeşidi için farklı bir seçenek açılacak ve seçmemiz istenecek.
Şimdi tek tek bu seçenekleri açıklamaya çalışalım:
Bilet çeşidi satırında karşımıza en genel işlemlere ayrılmış 4 seçenek gelir. Bunlar:
1-Account ıssues/ Hesap işlemleri: Hesabımızla ilgili işlemler
2-In-game ıssues/ oyun içi sorunlar: Oyunu oynarken karşılaşılan problemler
3-Payment bıllıng ıssues/ Ödemelerle ilgili sorunlar: Premium, g1 alışverişlerinizde oluşan sorunlar
4-Report abuse/ İhlal bildirimi: Her tür oyun hatası, hile kullanımı ile ilgili konular
__________________________________________________ ________________________
1: Account ıssues/ Hesap işlemleri
Seçeneği seçtiğimizde altta yeni bir satırda Degistirilecek Bilgi Turu: seçenek sekmesi açılır. Bunlar:
1-1: Account information change/ Hesap bilgileri değişimi: Hesabınızla ilgili belirlediğiniz kişisel bilgileri değiştirmek, unutulmuş ise öğrenmek ile ilgili işlemler.
Seçeneği seçtiğinizde alttaki satırda değiştirmek istediğiniz bilgiyi seçmeniz istenir.
-E-mail
-Şifre
-Gizli soru, yanıt
-Eşya kitleme şifresi
İşleme tabi tutulacak bilgi seçilir. Bir alt satırda Odeme Teyyidi: satırı açılır ve hesabın bize ait olduğunu kanıtlayabilecek bilgilerden birini seçmemiz istenir.
-9 haneli click &buy id
-k-esn numarası
-kredi kartınızın son 4 numarası (Daha önceden pre, g1 aldığınız bir kart olmalı)
-Diğer
Seçeneklerden birini seçtiğimizde ilgili teyid bilgisini gireceğimiz bir satır açılır ve başlıkla beraber isteğimizi yazmamız istenir.
1-2: Blocks, bans &suspensions/ Bloklar, Banlar, Askıya almalar: Banlanmış, askıya alınmış (gm tarafından) karakterler ile ilgili problemler
Seçeneği seçtiğimizde isteğimizle ilgili mesajı ve başlığını yazmamız istenir.
1-3: reclaim lost/ Compromised/ hacked accunt/ Hesap iade talebi: Şifresi çalınmış, hacklenmiş vb hesaplarla ilgili işlemler.
Seçeneği seçtiğimizde teyid bilgisi satırı açılır.
-9 haneli click &buy id
-k-esn numarası
-kredi kartınızın son 4 numarası (Daha önceden pre, g1 aldığınız bir kart olmalı)
-Diğer
Seçeneklerden birini seçtiğimizde ilgili teyid bilgisini gireceğimiz bir satır açılır ve başlıkla beraber isteğimizi yazmamız istenir.
1-4: Validation/ Bilgileri Onaylama:
Seçeneği seçtiğimizde ilgili istek mesajını ve başlığını yazmamız istenir.
1-5: Other/ Genel sorular: Seçeneklerin dışında kalan konular için kullanılır.
Seçeneği seçtiğimizde ilgili istek mesajını ve başlığını yazmamız istenir.
__________________________________________________ ________________________
2- İn game issues/ Oyun içi sorunlar
Seçeneği seçtiğimizde alt satırda sorunun türünü seçmemiz istenir. Bunlar.
2-1: Bug/ Exploid report/ Oyun hataları/İhlalleri: Oyunda karşılaşılan buglar, hile kullananlar
2-2:Character İssues/Karakter sorunları: Oynadığımız karakterle ilgili sorunlar
2-3: Clan/Guild İssues/Klan /Cemiyetsorunları: Clanlarla ilgili sorunlar
2-4:Issues with the Enviroment/Çevresel sorunlar: Karakterimiz dışındaki çevreyle ilgili sorunlar
2-5:Item Issues/Eşyalarla ilgili sorunlar: Eşyalarımızla ilgili sorunlar
2-6:Quest İssues/ Görevlerle ilgili sorunlar: Görevlerimizle ilgili sorunlar
2-7:Spell /Ability İssues/ Skillerle ilgili sorunlar: Karakterimizin skill, spell yetenekleriyle ilgili sorunlar.
2-8:Stuck in game/ Askıda kalma: Askıda kalan karakter ile ilgili mesajlar.
Seçeneklerden herhangi birini seçtiğimizde alttaki satırdan sorunu olan karakterin serverini seçmemiz ve Altındaki satıra İsmini girmemiz istenir.
Sonrasında alttaki kutuya mesajımızı ve başlığını girmemiz istenir.
__________________________________________________ ________________________
3-Payment bıllıng ıssues/ Ödemelerle ilgili sorunlar:
Seçeneği seçtiğimizde altındaki satırda sorunun türünü seçmemiz istenir. Bunlar:
3-1:Cancellation/Refund request/İptal/ Para iadesi talepleri: Sunucuya yaptığınız ödemelerin iade edilmesi isteği
3-2:Compensation/ Telafi/ Tazmin: Oyundaki sorunlardan dolayı uğradığınız parasal zararların tazmini isteği
3-3:Promo/Retail Code Issues/ Promosyon/ Satış kodu sorunları: Promosyon ödülleri yada satışlrda verilen kodlarla ilgili problemler
3-4: Transaction İssues/ Ödeme işlem sorunları: Yapacağınız ödemelerde karşılaşılan sorunlar
Seçeneklerden birini seçtiğinizde mesaj girmeden gönderirsiniz.
__________________________________________________ ________________________
4-Report abuse/ İhlal bildirimi:
Seçeneği seçtiğimizde altındaki satırda ihlalin türünü seçmemiz istenir.
4-1:Report a hacker/Hacker bildirimi: Oyun hesaplarını çalmaya çalışan hackerlerle ilgili raporlar.
4-2:Report a naming Violation/ Hatalı isim bildirimi: Hatalı, yasaklanmış, taciz edici nitelikte (karakter, clan, pet vb) isim almış oyuncuları raporlamak.
4-3:Report Harrasment or Inappropriate Behavior/ Davranışsal taciz: Oyunda sizi rahatsız eden davranışları yapan oyuncuları raporlamak.
Seçeneklerden birini seçtiğimizde alttaki satıra raporladığımız karakterin adını girmemiz istenir. Mesajı ve başlığını yazarız.
Uygun bölümü seçip mesajımızı yazdıktan sonra ''Finish'' yazılı tuşa basıp mesajımızı göndeririz.
Bunlar dışında mesaj yazdığımız kutucuğun altında ''Attach a file'' yazan yere tıklarsak mesajımıza sorunumuzu açıklayıcı, kanıtlayıcı bir resim ekleyebiliriz. Bu özellikle Report abuse/ İhlal bildirimi seçeneğinde şart koşulmuş. Bu konuda herhangi bir raporlamada bulunacaksak kanıtlayıcı bir resim göndermeliyiz.
Dikkat edilecek husus göndereceğimiz resmin oyunun orjinal screenshot formatı olan .ksc formatında olması zorunludur.
Tüm seçenekleri açıkladık. Burada önemli olan sorunumuza en uygun olan seçenekleri seçmektir. Yoksa mesajımız ilgili olmayan bölüme ulaşır ve yardım alamayız. Yanlış bölüme ulaşan mesajlar standart gönderilen kalıp bir mesajla cevaplandırılır ve çoğunlukla dikkate alınmaz.
Karşımıza gelen ekrandan yine sol üstteki ''Müşteri destek bileti atınız'' linkine tıklıyoruz
Bir sonraki ekranda ortada bulunan ''Bileti gönder'' linkine tıklıyoruz
Yeni bir sayfada hesabımızın iletişim bölümü açılacak. ''Submit a Ticket'' tuşuna tıklıyoruz
Açılacak sayfada atacağımız ticket'in konusunu belirlememiz istenecek. Buradaki seçenekler çok fazla. Konuya en uygun olanları seçmemiz önemli.
İlk olarak ''Language'' bölümünden yollayacağımız mesajın dilini belirtmeliyiz. Eğer gold yada platinium premium sahibiysek Türkçe olarak belirlenebilir. Aksi taktirde Burayı ''english'' olarak belirleyeceğiz.
Bundan sonra bir alt satırdaki Bilet Cesidi seçeneğinde Islemin Turu: satırında seçtiğimiz her farklı bilet çeşidi için farklı bir seçenek açılacak ve seçmemiz istenecek.
Şimdi tek tek bu seçenekleri açıklamaya çalışalım:
Bilet çeşidi satırında karşımıza en genel işlemlere ayrılmış 4 seçenek gelir. Bunlar:
1-Account ıssues/ Hesap işlemleri: Hesabımızla ilgili işlemler
2-In-game ıssues/ oyun içi sorunlar: Oyunu oynarken karşılaşılan problemler
3-Payment bıllıng ıssues/ Ödemelerle ilgili sorunlar: Premium, g1 alışverişlerinizde oluşan sorunlar
4-Report abuse/ İhlal bildirimi: Her tür oyun hatası, hile kullanımı ile ilgili konular
__________________________________________________ ________________________
1: Account ıssues/ Hesap işlemleri
Seçeneği seçtiğimizde altta yeni bir satırda Degistirilecek Bilgi Turu: seçenek sekmesi açılır. Bunlar:
1-1: Account information change/ Hesap bilgileri değişimi: Hesabınızla ilgili belirlediğiniz kişisel bilgileri değiştirmek, unutulmuş ise öğrenmek ile ilgili işlemler.
Seçeneği seçtiğinizde alttaki satırda değiştirmek istediğiniz bilgiyi seçmeniz istenir.
-Şifre
-Gizli soru, yanıt
-Eşya kitleme şifresi
İşleme tabi tutulacak bilgi seçilir. Bir alt satırda Odeme Teyyidi: satırı açılır ve hesabın bize ait olduğunu kanıtlayabilecek bilgilerden birini seçmemiz istenir.
-9 haneli click &buy id
-k-esn numarası
-kredi kartınızın son 4 numarası (Daha önceden pre, g1 aldığınız bir kart olmalı)
-Diğer
Seçeneklerden birini seçtiğimizde ilgili teyid bilgisini gireceğimiz bir satır açılır ve başlıkla beraber isteğimizi yazmamız istenir.
1-2: Blocks, bans &suspensions/ Bloklar, Banlar, Askıya almalar: Banlanmış, askıya alınmış (gm tarafından) karakterler ile ilgili problemler
Seçeneği seçtiğimizde isteğimizle ilgili mesajı ve başlığını yazmamız istenir.
1-3: reclaim lost/ Compromised/ hacked accunt/ Hesap iade talebi: Şifresi çalınmış, hacklenmiş vb hesaplarla ilgili işlemler.
Seçeneği seçtiğimizde teyid bilgisi satırı açılır.
-9 haneli click &buy id
-k-esn numarası
-kredi kartınızın son 4 numarası (Daha önceden pre, g1 aldığınız bir kart olmalı)
-Diğer
Seçeneklerden birini seçtiğimizde ilgili teyid bilgisini gireceğimiz bir satır açılır ve başlıkla beraber isteğimizi yazmamız istenir.
1-4: Validation/ Bilgileri Onaylama:
Seçeneği seçtiğimizde ilgili istek mesajını ve başlığını yazmamız istenir.
1-5: Other/ Genel sorular: Seçeneklerin dışında kalan konular için kullanılır.
Seçeneği seçtiğimizde ilgili istek mesajını ve başlığını yazmamız istenir.
__________________________________________________ ________________________
2- İn game issues/ Oyun içi sorunlar
Seçeneği seçtiğimizde alt satırda sorunun türünü seçmemiz istenir. Bunlar.
2-1: Bug/ Exploid report/ Oyun hataları/İhlalleri: Oyunda karşılaşılan buglar, hile kullananlar
2-2:Character İssues/Karakter sorunları: Oynadığımız karakterle ilgili sorunlar
2-3: Clan/Guild İssues/Klan /Cemiyetsorunları: Clanlarla ilgili sorunlar
2-4:Issues with the Enviroment/Çevresel sorunlar: Karakterimiz dışındaki çevreyle ilgili sorunlar
2-5:Item Issues/Eşyalarla ilgili sorunlar: Eşyalarımızla ilgili sorunlar
2-6:Quest İssues/ Görevlerle ilgili sorunlar: Görevlerimizle ilgili sorunlar
2-7:Spell /Ability İssues/ Skillerle ilgili sorunlar: Karakterimizin skill, spell yetenekleriyle ilgili sorunlar.
2-8:Stuck in game/ Askıda kalma: Askıda kalan karakter ile ilgili mesajlar.
Seçeneklerden herhangi birini seçtiğimizde alttaki satırdan sorunu olan karakterin serverini seçmemiz ve Altındaki satıra İsmini girmemiz istenir.
Sonrasında alttaki kutuya mesajımızı ve başlığını girmemiz istenir.
__________________________________________________ ________________________
3-Payment bıllıng ıssues/ Ödemelerle ilgili sorunlar:
Seçeneği seçtiğimizde altındaki satırda sorunun türünü seçmemiz istenir. Bunlar:
3-1:Cancellation/Refund request/İptal/ Para iadesi talepleri: Sunucuya yaptığınız ödemelerin iade edilmesi isteği
3-2:Compensation/ Telafi/ Tazmin: Oyundaki sorunlardan dolayı uğradığınız parasal zararların tazmini isteği
3-3:Promo/Retail Code Issues/ Promosyon/ Satış kodu sorunları: Promosyon ödülleri yada satışlrda verilen kodlarla ilgili problemler
3-4: Transaction İssues/ Ödeme işlem sorunları: Yapacağınız ödemelerde karşılaşılan sorunlar
Seçeneklerden birini seçtiğinizde mesaj girmeden gönderirsiniz.
__________________________________________________ ________________________
4-Report abuse/ İhlal bildirimi:
Seçeneği seçtiğimizde altındaki satırda ihlalin türünü seçmemiz istenir.
4-1:Report a hacker/Hacker bildirimi: Oyun hesaplarını çalmaya çalışan hackerlerle ilgili raporlar.
4-2:Report a naming Violation/ Hatalı isim bildirimi: Hatalı, yasaklanmış, taciz edici nitelikte (karakter, clan, pet vb) isim almış oyuncuları raporlamak.
4-3:Report Harrasment or Inappropriate Behavior/ Davranışsal taciz: Oyunda sizi rahatsız eden davranışları yapan oyuncuları raporlamak.
Seçeneklerden birini seçtiğimizde alttaki satıra raporladığımız karakterin adını girmemiz istenir. Mesajı ve başlığını yazarız.
Uygun bölümü seçip mesajımızı yazdıktan sonra ''Finish'' yazılı tuşa basıp mesajımızı göndeririz.
Bunlar dışında mesaj yazdığımız kutucuğun altında ''Attach a file'' yazan yere tıklarsak mesajımıza sorunumuzu açıklayıcı, kanıtlayıcı bir resim ekleyebiliriz. Bu özellikle Report abuse/ İhlal bildirimi seçeneğinde şart koşulmuş. Bu konuda herhangi bir raporlamada bulunacaksak kanıtlayıcı bir resim göndermeliyiz.
Dikkat edilecek husus göndereceğimiz resmin oyunun orjinal screenshot formatı olan .ksc formatında olması zorunludur.
Tüm seçenekleri açıkladık. Burada önemli olan sorunumuza en uygun olan seçenekleri seçmektir. Yoksa mesajımız ilgili olmayan bölüme ulaşır ve yardım alamayız. Yanlış bölüme ulaşan mesajlar standart gönderilen kalıp bir mesajla cevaplandırılır ve çoğunlukla dikkate alınmaz.